PPFF

Alla inlägg under juli 2011

Heej allihopa! jag har inget att säga men hoppas dem andra har något kul att säga 

//pandamiranda! P.S på lov är jätte många i väg vi kanse inte kommer blogga mycket då men aja ses!

förlåt att jag inte har bloggat på ett tag! jag är väldigt ledsen  Men jag lovar att jag kommer blogga varje dag  om vi inte ska åka bort! då säger jag de tror jag 



//pandamiranda P.S hejdå     

Heey alla!

Förlåt att jag fgdfgg inte jag bloggat på länge e värkligen lessen!

Idag ska jag till liseberg Jippi   


Aja ska sticka till liseberg nu så ses!


//fgdfgg

TJENA! nu kan jag chatta igen! jag var avstängd i två dagar!!


//Ha're gott! Firedog

Tjena... idag har jag BRA och DÅLIGA nyheter... Idag funkar prylmaskinen! och den dåliga nyheten   IDAG blev !J!A!G! avstängd från chatten!  Och det kommer jag nog vara ganska länge!!!!!!!!!!!!!  jag kommer ALDRIG!!!! mer kunna chatta!!!!!!!!!!!!! så jag kanske slutar spela panfu....


//h...e...i...d...å...

F..i..r..e..d..o..g.......... 


:)

Heej alla!



Hmmm.......


jag har nog inte något att säga nu! elr jo nej jo att pryl maskinen funskar inte idag satt ni måste inte trycka där 


det var de jag skulle säga 



//pandamiranda02  Ha reh bra! 

Tjenare! Idag nåde jag en ny nivå JA! level femtiosju! Det är en smiyles på den som man låser upp den ser ut så här! 


Och idag funkar LEVELboostern! Hoppas ni nni gillar er nya nivå...


//ha're bra! //Firedog!

Idag är det level dagen!

hoppas ni får något roligt som detta         



ha det bra


//pandamiranda       

Om oss


Hej! Vi är fyra panfu pandor som kommer blogga om panfu vi heter Poppi_princess,
Pandamiranda02,Fgdfgg och Firedog. Vi älskar allihopa att spela panfu

Fråga oss

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du en blogg?
 Ja
 Nej
 Jag hade en
 Får inte ha en :(
 Har en men bloggar aldrig på den
 Har en men får inte blogga på den

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bloggens Mixpod!


Ovido - Quiz & Flashcards